2012. szeptember 13., csütörtök

A year in Seoul - Ep11



-         Gaho, Boss! Mondtam már, hogy nem ijesztgetünk csinos néniket – emelte fel a kis kínai harci kutyát, más néven Shar-peit. A Boss névre hallgató Boston terrier pedig magától leugrott a kanapéról.


-         Ne haragudj – álltam fel T.O.P öléből – csak majdnem szívrohamot kaptam – jöttem zavarba.

-         Gyere, mutatkozz be szépen – emelte fel Taeyang a buldogot és jött oda hozzám – Eva ő itt a fiam Boss.

-         Szia Boss – fogtam meg a mancsát és szórakozottan megráztam kissé – nagyon megijesztettetek ugye tudod? – simogattam.

-         Ő pedig Gaho – lépett oda Jiyong is.

-         Kis cuki gyűrött képű – nyúztam meg kicsit vigyorogva.

-         Hé! – nézett rám összevont szemöldökkel – az én Gahom nem gyűrött képű, hallod milyen csúnyát mondott rád? Cöh… nők – fordult el tőlem megsértődve, majd elvonult a kutyával.


-         Most belegázoltál a lelkivilágába – nevetett fel maknae (Seungri).


A szám rágva Jiyong után siettem a konyhába.


-         Nem akartalak megbántani titeket - billentettem oldalra a fejem.

-         Gahot bántottad meg – vonta meg a vállát, elmehetne másodállásban színésznek.

-         Gaho, ne haragudj – guggoltam le a még sem olyan kicsi kutyához – megbocsájtasz? – simogattam meg a fejét mire a jobb mellső mancsát az ölembe emelte.

-         Hé, te áruló. Mondtam, hogy ne bocsájts meg neki – tette karba a kezét Jiyong – így esélytelen a békülő szex – sóhajtott fel színpadiasan.

-         Hé – löktem meg a lábát vigyorogva.

-         Mi van? – vont vállat vigyorogva – áruló vagy – mutatott rá bámuló kutyára.

 

Visszasétáltunk a nappaliba ahol már mindenki elfoglalta a helyét és a dohányzó asztalon is ott voltak a poharak és az üvegek.

Show time!

 

Az alkohol szép számban fogyott a mi kedvünk meg egyre jobban megjött, a fiúk sok számnál eltorzított hanggal énekeltek, amitől mi majd összepisiltük magunkat a nevetéstől. A vége felé már versenyeztünk és párokat alkottunk.


Da Hye és Én.
T.O.P, Daesung és Jiyong.
Taeyang és Seungri.


Első körben Taeyang és Seungri párossal szálltunk szembe, amit sajnálatos módon megnyertek ugyan is nekünk elég gyatra számot választott a zsűri (T. O.P, Daesung és Jiyong).

Végül Jiyong csapata nyerte meg a karaoke versenyt és ők erre ugrálva és ordibálva örvendeztek.

 

Miután az alkohol utánpótlást megoldottuk tovább szórakoztunk, ezúttal bekapcsolták a házi mozit és táncoltunk. Egyre jobban éreztem, hogy az alkohol teljesen a fejembe szállt és az ugrálás miatt még a gyomrom is kezdett felfordulni így megkerestem a mosdót és hideg vizet engedve a csuklómra próbáltam helyre jönni.


-         Kip-kop, bejöhetek? – hallottam meg Taeyang hangját kintről.

-         Ühüm – nyögtem mire ő benyitott – mindjárt megyek.

-         Jól vagy? Láttam, hogy bejössz.

-         Csak kezdek kicsit rosszul lenni – ültem le a WC tetejére – a sok alkohol és az ugrálás meg hozta a hatást – mosolyogtam kínomban.

-         Noona – tette a tenyerét a homlokomra – gyere velem, a konyhában van gyógyszer – állt fel és finoman magával húzott.

Kicsit megütköztem azon, hogy noona-nak nevezett, de jól is esett így mosolyogva követtem.


-         Tessék – adta a kezembe a fehér bogyót egy pohár vízzel együtt.

-         Kamsamnida – vettem el egy biccentés kíséretében – oppa – mosolyogtam rá.


Csak mosolyogva biccentett majd miután bevettem a gyógyszert visszasétáltunk a nappaliba a többiekhez.


-         Hoppáááá! – ordított fel T.O.P meglátva minket – nocsak, nocsak, most már Taeyang alá fekszel be?


Erre mindenki elhallgatott és Seungri még a zenét is lehalkította.


-         Seunghyun, miket beszélsz? – értetlenkedett Taeyang.

-         Arról beszélek, hogy most már te lettél a játék szere dongsaeng!

-         T.O.P állj le haver – lépett elé Jiyong – kicsit sokat ittál.

-         Hát nem tudjátok? – nézett körbe a többiekre hatalmas vigyorral – ez a nő egy ribanc szajha!


Ellepett a düh és szó nélkül odaléptem odébb lökve Jiyongot és egy hatalmas pofon csattant Seunghyun arcán. Da Hye a szája elé kapta a tenyerét a fiúk pedig levegőt sem mertek venni.


-         Rohadj meg Choi SeungHyun! – sziszegtem az arcába dühösen - rohadtul nem ismersz engem, seggfej!

 


Szótár:
maknae - a legfiatalabb személy
noona - a fiúk így szólítják a náluk idősebb nőket, lányokat illetve a 'nővér' is noona
Kamsamnida – a köszönöm fokozásában ez a legudvariasabb forma
Oppa - nők által használt szó, ha általuk ismert, tőlük idősebb férfit szólítanak meg. Így hívják a lányok a pasijaikat, a nők a szeretőiket, vagy általánosságban az idősebb fiútestvéreiket. (megj. Természetesen én, mint fiútestvér írtam az Oppa-t).
Dongsaeng - valakinél fiatalabb személyt hívják így

Nevek ejtése:
Choi SeungHyun, T.O.P – Cshe Szün'Hjon; Tíopí
Kwon JiYong, GD, G-Dragon – Kvon Dzsijon'
Dong YoungBae, Taeyang – Don Jon’Be; Theján'
Kang DaeSung, Daesung – Kán’ Deszon'
Lee SeungHyun , Seungri  -Í Szün’Hjon, Szün'ri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése