2012. szeptember 7., péntek

A year in Seoul - Ep8



Ahogy becsuktam magam mögött a bejárati ajtót Da Hye már le is támadott.

-         Vele töltötted az éjszakát? Milyen volt? Milyen a srácok lakása? Láttad Seungrit? – bombázott a kérdéseivel.
-         Da Hye, még meg sem jöttem – nevettem ki.
-         Hűha, nagyon virulsz – gonoszkodott - mindent el kell mesélned – rángatott fel az emeletre.

Mielőtt neki álltam volna a mesedélutánnak gyorsan lezuhanyoztam és átöltöztem valami laza otthoni cuccba, majd átmentem hozzá.

-         Akkor most Jiyong és te együtt vagytok? – csillogó szemekkel az ágyán hasalva.
-         Jaj dehogy – legyintettem – csak egy kaland volt – vontam vállat.
-         Nem gondoltam volna, hogy te ilyen vagy – csóválta a fejét.
-         Nem is, de néha nem árt – öltöttem rá a nyelvem – de Seungri tényleg nagyon cuki – gonoszkodtam.
-         Istenem, olyan mázlista vagy – visítozott az ágyán fetrengve – milyen közel voltál hozzá? – kíváncsiskodott, mire vigyorogva közel hajoltam hozzá – mi? – sikított fel, mire nevetni kezdtem – menj a fenébe Eva! – kezdett el püfölni a párnával mire kialakult közöttünk egy párnacsata.

Másfél óra háború után kifáradva a levegő után kapkodva feküdtünk kiterülve az ágyán.

     -      Találkoztok máskor is? – fordult felém Da Hye.
         -       Úgy érted szexelek-e vele legközelebb? – nevettem fel.
-       Shhh! – fogta be a szám az ajtajára nézve – ne mond ki ilyen nyíltan.
-       Bocsánat – szívtam be az alsó ajkam – de nem hiszem, hogy máskor is eltöltök vele egy kellemes éjszakát, mivel nem kérte el a számom – könyököltem fel.
-       Oh – biggyesztette le a száját – pedig akkor talán én is találkozhattam volna Seungrival – sóhajtott fel.
-       Jaj, te lány mi van, ha közelebbről megismerve csalódnál? – húztam el a szám rá nézve.
-       De hát te is mondtad… - ült fel rám nézve.
-       Igen, hogy látásból valóban aranyos, de a nevén kívül semmit nem mondott, de ha ennyire szeretnél vele találkozni, valahogy megoldom – mosolyogtam rá.
-       Komolyan megtennéd?
-       Persze – bólintottam rá.
-       Eva! – ugrott a nyakamba mire hanyatt estünk nevetve.

Este épp a fürdőszobából léptem ki törölközővel körbetekerve mikor megcsörrent a telefonom.

         -       Igen tessék? – vettem fel rá se nézve a kijelzőre.
         -       Igen tessék? – kérdezett vissza egy érdekes vékony hang.

Én pedig leülve az ágyra vontam össze a szemöldököm.

    -         Ki az?
-         Aki alatt az éjszaka izzadtál – búgta erotikus hanggal, és ahogy leesett nevetni kezdtem.
-         Jiyong, honnan tudod a számom?
-         Rossz voltam és kutakodtam egy kicsit a telefonodban.
-         Ejnye-ejnye, ezért meg kell, hogy büntesselek – kacérkodtam.
-         Hűha – vigyorodott el és szinte magam előtt láttam, ahogy az ajkába harap – van kedved találkozni?
-         Mielőtt válaszolnék, lenne egy szívességem.
-         Szívesség? Na, halljam.
-         A barátnőm, akivel tegnap a pulton táncoltam…
-         Szervezzek egy találkozót a fiúkkal?
-         Nagy baj lenne? – szívtam be az alsó ajkam.
-         Megoldható, de cserébe ismételjük meg a tegnap éjjelt.
-         A fiúk nem nagyon örültek nekem reggel – nevettem fel kényszeredetten.
-         Azokkal a marhákkal ne foglalkozz, az én lakásom is nem csak az övék. Sosem hisztiztem egyik nője miatt sem.
-         Ahogy gondolod, szóval… mit mondjak Da Hyenek?
-         Hát ma már nem szabadulunk a stúdióból szóval… - kis gondolkozási szünet – holnap ebédeljünk együtt mind a heten.
-         Rendben, és hol találkozzunk?
-         Royalban.
-         A sofőr tudni fogja – legyintettem bár tudtam, hogy úgy sem látja.
-         Ejha, ilyen jól megy?
-         Hát a barátnőm nem akárki lánya szóval.
-         Fejes lány? Hm, akkor be kell vágódnom – cukkolt szórakozottan.
-         Nem hatsz meg édes – nevettem ki.
-         Pedig azt hittem, de most mennem kell, már hisztiznek miattam. Akkor holnap az időpontot elküldöm üzenetben.
-         Rendben, jó munkát, szia.
-         Szia.

Vigyorogva tettem le a telefont. Ismét egy jó cselekedet Da Hye részére.

1 megjegyzés: