2012. szeptember 4., kedd

A year in Seoul - Ep6




Ahogy beléptünk a hatalmas ajtón megcsapott minket az alkohol és füst szag, a zene hangosan üvöltött és az óriási táncparketten emberek tömege táncolt.
-        Oh Soo Hee, nem is mondtam. Csini a rucid – kacsintottam testőrnőmre. Da Hye még az autóban felvilágosított, hogy bulizáskor a testőr lányok nem lehetnek fekete kosztümben, nekik is ki kell öltözniük.
-        Köszönöm – biccentett mosolyogva – felmegyünk a galériára Da Hye? – hajolt közel a füléhez, hogy biztos meghallja.
A kérdezett csak bólintott és megragadva a csuklóm felmentünk és elfoglaltunk egy olyan asztalt, ahonnan mindent jól be lehetett látni.
-         Mit hozzak inni? – kérdezte Min Young, Da Hye testőre.
-         Red Dragon – üvöltötte Da Hye a zene ritmusára mozogva.
-         Lehet neked nem kéne ennyit innod – néztem rá vigyorogva.
-         Hé! Jól vagyok. Hozzad csak Min Young – legyintett.
Az említett bólintott majd elment a pulthoz.
-         Mennyire bírja az alkoholt? – hajoltam Soo Heehez.
-        Egész jól bírja, bár látva, hogy mennyire pörög és hogy mennyit ivott a kocsiban… kétes a dolog. Ne aggódj, mi egy kortyot sem iszunk.
-        Rendben – bólintottam.
Nem sokára megjelent Min Young a 4 pohár koktéllal.
-        Kapásból két kör? – néztem Da Hyere aki már majdnem lehúzta az első poharat.
-        Siess, mert neked nem marad – vigyorgott rám lecsapva az asztalra az üres poharát.
Vigyorogva a fejem csóváltam majd én is megittam az enyém, iszonyatosan finom volt! Életemben nem ittam olyan finom koktélt.
Ezek után Da Hye felrángatott és lementünk táncolni természetesen a parkett közepére húzott, hogy minden szem ránk szegeződjön. Az elején, elég lazán lépkedtem ide-oda, de mikor észrevettem, hogy Da Hye nem zavartatja magát vigyorogva én is neki álltam táncolni. A lányok pedig mellettünk táncoltak természetesen végig pásztázva a tömeget és minket.
Pár szám végig táncolása után visszamentünk az asztalunkhoz, hogy megigyuk a második körünket.
-         Oh, te jó ég – szorította meg a csuklóm Da Hye.
-        Mi… áucs! Da Hye eressz el – szedtem le magamról a kézfejét – mi az? – néztem abba az irányba, amelybe ő meredt – mit látsz?
-        B… B… - habogott összevissza.
-        B? Milyen B? – értetlenkedtem.
-        Itt vannak a Big Bang-es fiúk! – nézett rám hatalmas felcsillanó szemekkel.
-        Kik?
-        Big Bang! Ne mond, hogy Amerikába nem ismerik őket!
-        Big Bang… - gondolkoztam el – nekik van az a Fantastic Baby számuk, nem?
-        Tudtam, hogy ismered! – csapta össze a tenyerét – közel kell kerülnünk az asztalukhoz – rángatott fel a fotelből és kezdett el lefele sietni.
-        Hogy is gondoltad? az ott a V.I.P.
-        Ha közel kerülünk, akkor észrevehetnek minket.
-        Édesem, látod, mennyi csaj táncol már ott?
Mint aki teljesen megsüketült húzott tovább és végül látótávolságon belül megállt és szemügyre vette az öt srácot.
-         Kinek is akarsz szemet szúrni? – vigyorodtam el.
-        Seungri – harapott az ajkába – istenem, de édes! Gyerünk – fordult felém.
-        He? – értetlenkedtem.
-        Gyerünk már, táncolj – ált neki táncolni.
-        Szerinted így észrevesznek? – kezdtem neki a táncomnak.
-        Reménykedjünk – sandított néha-néha a srácokra.
Egy ideje már táncolhattunk mikor Da Hye hatalmas sóhajjal megállt és lehajtotta a fejét, én pedig bátorítóan megsimogattam a vállát és körbe néztem, aztán megakadt a tekintetem egy pulton, ami üres volt (gondolom zárva volt) és elvigyorodtam.
-         Gyere – ragadtam karon és oda húztam – mássz fel.
-         Mi van? – nézett hatalmas szemeivel.
-        Ha a pulton táncolunk, nagyobb eséllyel látnak meg minket, viszont akkor mindent bele kell adnod érted? – néztem rá komolyan.
-        Köszönöm – ölelt meg majd felmászott a pultra és engem is felhúzott aztán egymásra kacsintva elkezdtünk táncolni.
Hogy én mit meg nem teszek ezért a lányért, a két testőr lány lent kémlelődtek alattunk, mi pedig táncoltunk és hamarosan észre is vett minket a nagy tömeg és nekünk kezdtek el éljenezni. Mikor félszemmel láttam, hogy a V.I.P részleg minket kémlel és összesúgnak finoman megböktem Da Hye karját, aki oda nézett és hatalmas vigyorral még lendületesebben táncolt tovább.
Látva, hogy mekkora örömet okoztam neki nekem is sokkal jobb kedvem lett és jobban is kezdtem el tekerni a csípőm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése