2012. szeptember 1., szombat

A year in Seoul - Ep4


Reggeli után Lee komornyik segítségével körbe jártam az egész házat, minden egyes négyzet centiméterét végig néztem.
-           Lee komornyik, Da Hye édesanyja… vele mikor találkozhatok?
-           Az asszonyom már nem ezen a földön él – felelte csendesen.
-           Úgy érti…
-           Idén három éve, hogy eltávozott.
-           Részvétem – hajtottam le a fejem – ezt nem tudtam.
-           Eva!
Da Hye hangját hallva megfordultam és meglátva sugárzó arcát elmosolyodtam.
-        Szia – ölelt meg – remélem nem unatkoztál nagyon, de sajnos az iskola még nekem is kötelező – húzta el a száját.
-        Nekem is kéne…
-        Dehogy kéne! Apámmal már beszéltem, holnaptól mind a ketten magán tanulók leszünk, hát nem remek? – tapsikolt aranyosan.
-        Na de…
-        Csitt! Amíg itt vagy nem fogadunk el tőled nemet.
-        Hjaj Da Hye..
-        Most menj és öltözz át valami csinosba, vásárolni megyünk.
-        Útközben majd álljunk meg egy pénzváltónál, jó?
Ahogy ezt a kérdést feltettem Da Hye hatalmas szemekkel nézett rám, majd nevetésben tört ki.
-         M… mi van? – értetlenkedtem – valami rosszat mondtam?
-           Jaj, Eva te milyen vicces vagy – lökött meg finoman – menj öltözni, fél óra múlva az aulában – kacsintott és elsétált.
Érdeklődve néztem Lee komornyikra, de ő is csak a vállát vonta és biccentve egyet elsétált.
-         Da Hye ! – kerestem az emeleten.
-        Igen? – bújt elő az egyik szobából (ami feltételezem a sajátja volt) – nem készülsz?
-         De-de, csak… még is mit értesz csinos alatt?
-         Hát, csípd ki magad. Vannak kis ruháid nem?
-         Őő…
-        Semmi nadrág és lapos cipő! – emelte magasba az ujját – világos? Azt akarom, hogy az egész város tudja, hogy te az én nővérem vagy, érted unnie?
-        Szóval kérkedni akarsz velem? – vontam fel a szemöldököm.
-        Jaj, Eva! – nézett szórakozottan.
-        Jó értem én – nevettem ki – ne aggódj, kicsípem magam – biccentettem és besétáltam a saját szobámba majd kutakodni kezdtem a ruháim között. Abban biztos voltam, hogy semmi félekép nem dekoltált ruhát kell felvennem ugyan is más nőkkel szemben a koreaiak nem mutogatták a dekoltázsukat, de sokak még csak a mellkasukat sem.
Utolsó simításként a hajamat lazán összefogtam és fújtam magamra egy kis parfümöt, belebújtam a szandálomba és felkapva a táskám ki mentem a szobából, és lesétáltam az aulába ahol már Da Hye várt rám.
-        Nos, elég csinos vagyok? – tettem csípőre a kezem és szórakozottan pózoltam egyet.
-        Húha – vigyorodott el - csini – kacsintott felmutatva a hüvelykujját – mehetünk?
-        Persze – sétáltam oda hozzá majd egymásba karolva kimentünk a kocsihoz.
-        Oh igen, ő itt Jin Soo Hee ügynök – mutatott be egy fekete kosztümös nőnek – mostantól ő a testőröd.
-        A mim? – néztem rá nagy szemekkel – ugyan Da Hye, minek nekem testőr?
-        Azért mert az elnök házában élsz és az elnök lányával jársz szórakozni, ezért.
-        Na de…
-        Tudom furcsa, nekem is furcsa volt az első pár hónap, de hidd el, jól össze lehet velük haverkodni – vigyorgott a testőr nőre.
-        Van más választásom?
-         Nincs, apa akarta így – vont vállat – szóval muszáj, na csüccs be – nyitotta ki nekem az ajtót én pedig szót fogadva beültem ő pedig mellém.
Soo Hee ügynök beült mellénk egy másik pedig az anyós ülésre, gondolom az volt Da Hye testőre.
Nagy sóhaj szaladt ki a számon, ahogy az autó elindult a belvárosba, teljesen biztos voltam benne, hogy nem lesz egyszerű egy évem.
Miniszterelnök
Da Hye
Testőrök

*unnie - a lányok hívják így a náluk idősebb lányokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése