2012. szeptember 8., szombat

A year in Seoul - Ep9



Másnap pizsamában és köntösbe bújva mentem le az étkezőbe ahol Da Hye már reggelizett az édesapjával.

-         Jó reggelt – pusziltam meg Da Hye arcát aztán Ahjussit is, és leültem.
-         Jó reggelt – mosolyodott el a tettemen Eung Chan – látom jó kedvű vagy, megtudhatjuk miért?
-         Csodálatosan érzem magam – sóhajtottam fel mosolyogva – és izgatott is vagyok, mert van egy meglepetésem Da Hye számára.
-         A számomra? – lepődött meg - mi az?
-         Ha elárulná, nem lenne meglepetés drágám – felelte kuncogva Ahjussi.
-         Fél kettőre a Royal Star étteremben kell lennünk.
-         A Royalban? – kérdezett vissza apja és lánya egyszerre.

Csak bólintottam és bekaptam az első falat omlettet, amit a kedves Juin-nim direkt nekem készített.

    -         Oh, ez isteni lett – néztem fel rá hatalmas szemekkel.
    -         Örülök, hogy ízlik kisasszony – biccentett mosolyogva.
-         Ejha, csak nem belopta magát a szívébe? – nézett fel a komornyikra Ahjussi.

A reggeli jó hangulatban telt, Eung Chan elmesélte, hogy mik történnek a Kék Házban és, hogy miket terveznek a közel jövőben.
Aztán elküldtem Da Hye-t zuhanyozni és hajat mosni. Én is lezuhanyoztam és felvettem egy egyszerű blúzt egy farmerral, a hajamat szabadon hagytam és egy enyhe sminket tettem fel, most nem rajtam volt a hangsúly, hanem a drága húgocskámon.

-         Da Hye, kész vagy? – kopogtam be a szobájába, majd benyitottam.
-         Azt hiszem, de mivel nem tudom mire is készülsz, nem vagyok biztos benne, hogy ez így jó – lépett ki a fürdőszobájából egy farmer szoknyában és egy csinos felsőben a haját szépen befonta oldalra és enyhe sminket tett fel.

-         Csinos vagy – fogtam meg a kezét – menjünk, mert már is elkéstünk.
-         Lányok nem jönnek velünk?
-         Mondtam nekik, hogy ma nem lesz szükségünk rájuk – vontam meg a vállam.
-         Nem lesz baj ebből?
-         Nyugi, nem lesz baj.

Leérve beültünk az autóba a sofőrnek elmondtuk a címet és már úton is voltunk. Láttam Da Hyen, hogy izgatott ezért bátorítóan megszorítottam a kezét.

A Royal Star étterem előtt leparkolt az autó és mi kiszálltunk, megfogtam Da Hye kezét és elindultunk befele.

    -          Jó napot – hajolt meg a fő pincér.
        -          Jó napot – hajoltunk meg mi is – Megérkeztek már?
 -          Igen kisasszony – bólintott – a kilences asztalnál ülnek.
-         Köszönöm – feleltem mosolyogva majd tovább húztam Day Hyet de egy elválasztó falnál megállítottam és a táskámból elővéve egy kendőt bekötöttem a szemét.
-         E.. Eva!
-         Ne aggódj, nem lesz baj – fogtam meg ismét a csukóját és húztam tovább, megpillantva a fiúkat halkan integettem nekik és mutogattam, hogy maradjanak csöndben. Ők csak vigyorogva bólogattak, Jiyong szórakozottan még a haját is megigazgatta.

-         Da Hye, egyet kérek tőled – álltam mögé.
-         M..Mi az?
-         Ne ájulj el – vigyorodtam el.
-         Ne hozd rám a frászt Eva! Miért hoztál…

Nem hagytam, hogy abba hagyja a kérdést, mert levettem róla a kendőt és ő kisebb sokkot kapott.
    -         Oh… my… God.

A fiúk hatalmas mosollyal integettek Da Hyenek, aki moccanni sem tudott.

        -         Tá dám – tártam szét a karom a fiúk felé.
-         E… Eva ez… ezt te tervezted meg? – nézett rám hatalmas könnybe lábadt szemekkel.
-         Mondtam, hogy megteszek mindent, hogy találkozz velük.
-         Úristen! – ugrott a nyakamba – nem hiszem el, annyira szeretlek!
-         Hé – nevetve próbáltam talpon maradni – Örülök, hogy örülsz.
-         Szia Da Hye – állt fel GD – engedj meg, hogy üdvözöljön téged a Big Bang! – tárta szét a karját.
-         Sziasztok, fiúk – integetett zavartan.
-         Üljetek le – húzódott arrébb Daesung és Taeyang mire Da Hye beült közéjük.
-         Te ide ülsz – húzott Seunghyun és maga közé GD.
-         Értettem főnök – kuncogva – nos, meglepődtél? – néztem Da Hyere.
-         Meglepődtem-e? Istenem Eva, életem legboldogabb napját hoztad el nekem. Már most fáj a szívem, hogy egy év múlva repülsz vissza Amerikába – biggyesztette le a száját.

2 megjegyzés:

  1. Daesungot kéremszépen születésnapomra! :D ez most így mellékesen eszembe jutott az izomfeszegetésétől... *-*
    Amúgy meg kíváncsi vagyok, hogy felvállalja így mindenki előtt Evat GD :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Hát nem tudom, nekem Dae nem jön be mint pasi :D Az, hogy mi lesz velük majd később kiderül ;)

      Törlés