2012. szeptember 21., péntek

A year in Seoul - Ep15



Lefagyva figyeltem a színpadon lévő egymással eléggé nyilvánvalóan flörtölő párost, azonban Daesung kiabálása kizökkentett így elkaptam a tekintetem.

-        Lányok! – tárta szét a karjait vigyorogva – ti mit kerestek itt?

Az összes fiú ránk szegezte a tekintetét és oldalról láttam, hogy Jiyong ellép a lánytól, de én felvettem egy hatalmas mosolyt és Da Hye-t kézen ragadva oda szaladtunk a színpadhoz.

-        Meglepi – karolta át a nyakunkat BeBe vigyorogva – az én ötletem volt.
-        Jó nagy meglepetés az biztos, igaz GD? – lökte meg T.O.P a mellette álló zavart srácot – haver, itt jársz?

Rá néztem, de nem csináltam semmit csak mélyen a szemeibe meredtem.

-        Jó, hogy itt vagytok – szorongatott körbe minket Daesung – meddig maradtok?
-        Velünk együtt jönnek vissza – szólt közbe Taeyang mire Jiyong félre nyelte a vizét és köhögni kezdett, T.O.P kétszer jól hátba vágta.
-        Gyere, meg mutatom a helyet – nyújtotta Seungri a kezét Da Hyenek így ők szépen elsétáltak.
-        Milyen volt az út? – kedveskedett Seunghyun amit furcsálltam.
-        Iszonyú – borzongtam meg mire BeBe nevetve felemelt és visszaültetett az ölébe.
-        Eva utál repülni.
-        Nocsak, milyen jól tudod – nyögte be rideg hangnemben Jiyong.
-        Tudod, kettőnk közül én legalább felkeresem és megkérdezem, hogy mi van vele – vágott vissza Taeyang.
-        Srácok, srácok – csitította Daesung őket – visszább az agarakkal.

Lestem felváltva a fiúkra, hogy még is mi az, amiről én nem tudok. Miért esnek így egymásnak? Talán összevesztek valamin és még nem békültek ki?

-        Öhm… - álltam fel Taeyang öléből – körbe nézek – mutogattam egy irányba és elindultam.
-        Még is mi a szar bajod van GD? – pattant fel Taeyang Jiyong elé.
-        Szerinted mi úgy még is? Az öledbe ülteted, puncsolsz neki mintha a nőd lenne!
-        Állj már le haver! Mi az isten van veled? Az előbb kis híján megd*gtad azt a nőt és most meg itt kapsz idegrohamot, mert az ölembe mertem ültetni?

Jiyong nem válaszolt csak a földhöz vágta az üvegét és elment.

-        Ne foglalkozz vele – veregette meg a vállát Seunghyun.
-        De dühít, hogy így viselkedik még is mi a lócitrom baja van?
-        Taeyang – sóhajtott fel mosolyogva – a mi Jiyong szerelmes Evaba.

Valahogy sikerült elkeverednem az öltözők irányába, rengeteg ajtó vett körbe jobbról, balról, irodák stb. A folyosó vége felé jártam mikor befordult az a nő, mikor meglátott hatalmas vigyor jelent meg az arcán és oda sietett hozzám.

     -     Szia, biztos te vagy Eva, igaz?
-    Aha – néztem végig rajta, nagyon csinos volt és az arca gyönyörű, semmi hiba nem volt rajta.
-        A srácok sokat meséltek rólatok, én  Ahm Seo Hyun vagyok – hajolt meg.
-        Örültem – biccentettem oda s tovább indultam, a csaj meg teljesen letaglózva meredt utánam.

Persze, majd ott fogok vele kedveskedni mikor nem is olyan régen Jiyong szájában járt? Cöh…

Miért is vagyok ennyire felháborodva? – megálltam és körbe néztem. Hiszen Jiyong és köztem semmi sincsen, akkor még is miért vagyok féltékeny? Azt csinál, amit csak akar.

-        Eva! – hallottam meg Da Hye hangját és megfordultam láttam ahogy felém fut.
-        Mi történt? – néztem az előttem levegőért kapkodó lányt
-        Gyere, a srácok folytatják a próbát azt mondták nézzük meg – fogta meg a karom és futásnak eredt.

A színpad előtt lévő székekre leültünk és a fiúk neki álltak ismét a próbának. A számok, amiket elpróbáltak nagyon tetszettek, Da Hyevel volt, hogy tapsoltunk a ritmusra vagy énekeltük a refrént és nevettünk. Ahogy az egyik számnak vége lett egy fehér francia ágyat emeltek fel a színpad tetejére és utána Jiyong neki kezdett egy szóló számának, a Breathe-nek. Nagyon tetszett a szám szövege és maga a dallama is, de ami a vége felé következett már nem annyira, meg jelent ez a Seo Hyun és az ágyra fekve vonaglani kezdett, tulajdonképpen szexet imitáltak, hát én azt hittem lefordulok a székről, nem voltam képes végig nézni ezért elkaptam a tekintetem és ökölbe szorítva a kezeim próbáltam visszafogni magam mielőtt felmegyek oda és letépem a csajt róla. Mikor kinyitottam a szemem Taeyang-al néztem farkas szemet, úgy nézett rám mintha csak a fejemben olvasott volna, aztán felnézett a színpadra és vissza rám.

Rájött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése