2012. szeptember 23., vasárnap

A year in Seoul - Ep16




A próba után mind annyian visszamentünk a Hotelbe, megbeszéltünk egy közös vacsorát Nagoja egyik legjobb éttermében. Így hát a fiúk is visszavonultak a szobájukba és lezuhanyoztak átöltöztek meg hasonló dolgokat végeztek magukon akár csak mi Da Hye-vel.

Egy pánt nélküli kisruha mellett döntöttem egy hozzá illő cipővel, a hajamat lazán kötöttem össze egy hatalmas rózsaszín rózsás hajgumival és a bal vállamra fektettem. Utolsó simításként tettem egy kis szájfényt a számra és befújtam magam egy új parfümmel a füleim mögött és a csuklóimon. 

Mosolyogva nyugtáztam, hogy csinosan raktam össze magam. Da Hye is elégé kicsípte magát Seungri miatt. Végül stílusosan tíz perc késéssel egymásba karolva léptünk ki a liftből az aulában ahol a fiúk vártak minket.

-         Dongsaeng – csapta oldalba Taeyang amint meglátott minket s Seungri megfordulva teljesen lefagyott Da Hye-t meglátva.
-         Wow, Fantastic Baby – mért végig Taeyang fütyülve egyet – Noona, gyönyörűek vagytok – karolt át.
-         Köszönjük – kuncogtunk Da Hyevel.
-         Kisasszony – tarotta felé a karját Seungri mosolyogva, Da Hye pedig kissé pirulva, de belé karolt és elindultak kifelé az autóhoz.
-         Tényleg nagyon jól nézel ki – biccentett felém T.O.P is mosolyogva.
-         Kamsamnida – hajoltam meg kissé.
-         Mehetünk? – tartotta felém BeBe a karját mosolyogva.
-         Csak ha T.O.P is – somojogtam az említettre aki bár kissé megilletődve,de a karját nyújtotta s beléjük karolva kisétáltunk az autóhoz.
-         Daesung és GD? – kérdezett rá Da Hye már az autóban ülve.
-         Mindig rájuk kell várni rosszabbak, mint ti lányok – dőlt hátra Seungri.
-         Itt vagyunk már – nyitotta ki az autó ajtaját Daesung és ült be mögötte Jiyonggal, aki amint leült meredten bámult rám én pedig felszegve az állam Taeyang felé fordulva megpusziltam az arcát és vele kezdtem el nevetgélni.


Az étterem nagyon szép volt, látszott rajta, hogy nem éppen az olcsó kategóriába sorolják. Előre lefoglalt asztalhoz ültünk és az italok megrendelése után megindult a beszélgetés. Jiyong elején duzzogott, de a negyedik pohár vörösbor után már ő is ellazulva nevetgélt a fiúkkal.

-         Bocsássatok meg – álltam fel illedelmesen és elindultam megkeresni a női mosdót, hogy megigazítsam a sminkem. Megmostam a kezem, befújtam magam újra egy kis szájfényt is tettem fel s elindultam kifelé, de az egyik hatalmas virág mögül valaki berántott magához és vadul szájon csókolt, csak miután eltoltam láttam meg, hogy Jiyong az és dühömben arcon csaptam.

-         Áucs – kapott az arcához.
-         Áucs? Neked teljesen elmentek otthonról? Még is mit képzelsz?
-         Hé Eva, nyugi mitől húztad így fel magad? Valld be, hogy hiányzott már neked – hajolt oda ismét,de eltoltam az arcát.
-         Állj le!
-         Nagyon szexi vagy – húzta végig a tenyerét a fedetlen combomon, amitől azonnal kirázott a hideg és ezt egy halk sóhajjal is a tudtára adtam, amin diadalittasan vigyorgott is.
-         Hagyd, abba vagy megint felpofozlak!  - löktem el magamtól ismét s faképnél hagyva mintha mi sem történt volna visszasétáltam az asztalunkhoz és mosolyogva ültem le, de a teli boros poharamat egy húzásra kiittam, amit Taeyang furcsán nézett végig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése