2012. szeptember 18., kedd

A year in Soeul - Ep14



Két hétre rá már a Japánba tartó repülőn ültünk Da Hye-vel. Taeyang meglepetésnek szánt minket így a fiúk mit sem tudnak az érkezésünkről, ezért ő külön géppel indult oda még előttünk a fiúkkal. Úgy terveztük, hogy az egyik próba közepén betoppanunk és hatalmas meglepetés lesz.

-        Ne szorongj már – lökött meg Da Hye amint meglátta milyen szinten kapaszkodom a karfába.
-        Hagyj már! Nem bírom a repülést, minden másodpercben attól rettegek, hogy lezuhanunk vagy eltérítik a gépet vagy valami.

Ő csak kinevetve bedugta a fülhallgatóit és lehunyva a szemeit elaludt. Az út összesen másfél óra volt talán, a reptéren egy autó várt minket, a sofőr be volt, avatva BeBe jóvoltából, elvitt minket abba a hotelbe ahol a fiúk is megszálltak, elkértük a kulcsokat és sietve nehogy valamelyik fiúval – aki nem BeBe – összefussunk, mert akkor lőttek a meglepetésnek, felértünk a szobához és kipakoltunk. Mivel egy hetet fogunk Japánban tölteni ezért nem kis mennyiségű ruhát hoztunk magunkkal Da Hyevel.

Pont befejeztük a pakolást mikor kopogtak, én voltam közelebb így én nyitottam ajtót és Taeyangot pillantottam meg, aki azonnal magához is ölelt és besietett.

    -        Milyen volt az út lányok? – huppant le az ágyamra.
-        Kellemes / Borzasztó – mondtuk egyszerre Da Hyevel, ezen persze a drága jót nevetett.
-        Ne nevess! Gyűlölöm a repülést, mikor Szöulba jöttem akkor is rettegtem, talán ha üzletasszony lennék és folyton repülnöm kéne, akkor megszoknám, de így sosem.
-        Nem lesz bajod ott fent. Egy óra múlva indulunk a stadionba próbálni, a sofőr tudni fogja, merre menjen és itt a száma is – adott át Da Hye-nek egy cetlit, hívjátok fel, ahogy mi elmentünk egy órára rá. Mert ha előbb jöttök a próbából semmi sem lesz – vigyorodott el és felállt – de én rohanok, mert feltűnő lesz – puszilt meg minket és elsietett.
-        Te értetted mit mondott? Annyira hadart – nevette ki Da Hye.
-        Valamit értettem – nevettem én is – de akkor, ha jól számolok, van két óránk. Amondó vagyok, hogy aludjunk addig – nevetve.
-        Jó, de előtte lezuhanyozok.
-        Siess, mert én is le akarok – ültem le a kanapéra és kapcsoltam be a tv-t.

Rá egy fél órára felszabadult a fürdő így gyorsan én is meg mosakodtam. Ezután belebújtam egy melegítő nadrágba és egy pólóba, majd bebújtam az ágyamba és vártam az álom manókat.

Másfél órával később a telefonom jelzett, hogy idő van így megmosakodtunk és felöltözve, sminkelve felhívtuk a sofőrt, hogy szeretnénk a stadionba menni. Egy ideig gondolkoztam azon, hogy vegyek-e fel valami kabátot, de Da Hye meggyőzött, hogy kellemes idő van kint így nincs szükség rá.

Lementünk az aulába leadtuk a kulcsot és beülve az autóba elindultunk a stadionba, közben pedig vigyorogva figyeltük a várost. Ahogy a kocsi a stadion hátsó parkolójában megállt a gyomrom görcsbe ugrott, hírtelen nem tudtam hova tenni az érzést, de Da Hye-t elnézve ő is abban a helyzetben volt. Izgult.

A sofőr elhajtott mi pedig a hátsó ajtón át bementünk, kicsit ideges voltam ugyan is fogalmam sem volt róla merre kell menni, hallani lehetett a próbát és abba az irányba indultunk el.

-        Lányok! – kiabált utánunk valaki, mikor hátra fordultunk egy nőt láttunk meg – nem arra – integetett, hogy kövessük.
-        Mi… - kezdett bele Da Hye.
-        Taeyang beavatott – biccentett mosolyogva – Nicole vagyok.
-        Da Hye, ő pedig Eva – mutatott rám Taeyang.
-        A hugica? – vigyorgott rám.
-        Igen – mosolyogtam rá.
-        Először mikor meghallottam TY-t rólad áradozni azt hittem fülig szerelmes beléd, de aztán megtudtam, hogy csak hugica vagy.
-        Igen, sajnos a média már lehozott engem, mint Big Bang barátnő.
-        Hallottam róla. Itt kell bemennetek – mutatott egy ajtóra – később találkozunk.
-        Szia – integettünk neki, majd miután eltűnt Da Hye-vel egymásra néztünk, vettünk egy nagy levegőt és kézen fogva be mentünk az ajtón, de megpillantva a színpadot nem éppen azt láttam, amit valójában akartam, Da Hye is látta, amit én ezért aggódó tekintettel nézett rám.
-        Eva – szorította meg a kezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése